keskiviikko 10. joulukuuta 2014

2. Toisenlaista alkumakua!

Moikka!

Täällä ruudun takana istuu nyt 13-vuotias Jasmin, kuulostaako nimi tutulta?
"No aiemmassa postauksessa nimeä mainittiin!"



Eli joo, olen tällainen perus ruotsisuomalainen, Lapissa asuva tyttö joka rakastaa kameraansa, hevosia ja koiraansa(kuvaamista, ratsastusta).
Minulla on blondit, jotenkuten pitkät hiukset.

-

Minun kuvausharrastuksessani toimii Canon Eos 1200D(niinkun on jo mainittukkin)
-

Tykkään kuvata luontoa, eläimiä ja tietenkin koiraani, Irmaa.
Kuvissa saattaa myöskin esiintyä äitini, sekä isäni koirat.

(Ei Irman oikea silmä oikeasti tuolta näytä:D)

Olen haaveillut järjestelmäkamerasta kauan sitten, ja olen muuten kuvanut samsungin pienellä älypuhelimella, Iphonella ja pokkarillani.

(Pokkarilla otettu kuva joskus 2013)

No mutta nyt tällaiseen asiaan että juuri tällä hetkellä istun sängyssäni ja katselen ulos miten tuuli heilauttelee puita, ja miten vettä tulee aivan kaatamalla! Minulla ei ole nyt kyllä oikeastaan pienintäkään innostusta joulusta, tämän ilman takia, eikö jouluna pitäisi sataa lunta ja olla ihanan tyyntä!?




Tämä oli siis minun(Jasminin) ensimmäinen postaus Teephossa, ja toivttavasti luit tämän lyhyen "fakta" tekstin, ja mehän nähhään ensikerralla sitten uuden postauksen parissa!



Viellä loppuun haluan sanoa, että tämä oli vain tämmöinen toisenlainen alkumaku minusta(Jasminista)!


1 kommentti:

  1. En lenk till din blog är nu på mitt inlägg: Blogs from Countries Where I have Readers, part III, Romania to Turkey. Hoppas du gillar reclamen!

    Och ursäkta att jag saknar kunskaper i finska!

    VastaaPoista